16 May 2008

KOLEKSI BAB KAU PRINCESS AKU, OK!

[masih dalam proses]
Kisah cinta antara Iqram Zafril dan Jihan Raysha
Mula tulis : 12 Mei 2009
Novel Diterbitkan : 

PROLOGUE  : BAB 1 : BAB 2 : BAB 3 : BAB 4 : BAB 5 : BAB 6 : BAB 7 : BAB 8 : BAB 9  : BAB 10 : BAB 11 : 
BAB 12 : BAB 13 : BAB 14 : BAB 15 : BAB 16 : BAB 17 : BAB 18 : BAB 19 : BAB 20 BAB 21 BAB 22 : BAB 23 : 
BAB 24 : BAB 25 : BAB 26 : BAB 27 : BAB 28 : BAB 29 : BAB 30 : BAB 31 : BAB 32 : BAB 33 : BAB 34 : BAB 35 : 



JIHAN RAYSHA tidak percaya erti cinta. Cinta adalah sesuatu yang sukar untuk diungkapkan. Pengalaman silam mengajarnya supaya tidak mempercayai cinta. Dia kehilangan keluarga kerana cinta. Mummy merana kerana cinta. Abangnya juga tidak lama menjalin cinta. Jadi apakah makna cinta jika hanya membawa kesengsaraan..

IQRAM ZAFRIL tidak pernah mengimpikan akan jatuh cinta. keutamaan utamanya selama ini hanyalah pada kerja. baginya dia tidak mahu dirinya terkongkong pada sesiapa termasuk cinta. tetapi kedatangan gadis dari London itu mengubah segala- galanya. tiba- tiba dia mengejar cinta...


YAMIN DANIEL walaupun pernah merana kerana cinta tetapi baginya kini, cintanya hanya pada QAISARA TASNEEM.  si kecil inilah yang mengajar dia erti cinta sebenarnya dan untuk dia menyedari cinta yang hadir.


RAYYAN HAKIMI merasakan diri punya tanggungjawab yang besar. sebelum kedatangan yamin daniel, dia merasakan dia yang bertanggungjawab pada keluarganya. sebab itu dia tidak mudah alpa dan leka dengan tanggungjawabnya. kekayaan bukan impiannya, tetapi dia tahu dia perlu memastikan segala yang dimiliki keluarganya tidak hilang terus. namun begitu, dibesarkan tanpa insan yang bernama ibu serta perceraian ayahnya... dia kurang mempercayai erti cinta.. 


RAYYAN NAJMI lebih pendiam dari abangnya, hakimi. dia meneruskan cita- citanya. kerana keluarga, dia juga kurang mempercayai cinta. berbeza dengan abangnya yang bercinta hanya untuk mengisi masa lapang, dia pula tidak berani bermain cinta.


semuanya akan dirungkaikan dalam
CINTA SEMALAM
KAU PRINCESS AKU, OK!


[Gambar adalah imaginasi penulis semata. maybe you can guess who they are. thank you mr google for this pictures]